.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصرار منوچهر متکی بر استیضاح يك وزير

صورتجلسه مجلس شورای اسلامی حکایت از اعتراض شدید منوچهر متکی به عملکرد وزیر کشاورزی و درخواست استیضاح وی دارد. 

منوچهر متکی که در دوره اول مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بندر ترکمن بوده است در نطق پیش از دستور خود در 30 تیر 1359 به وزیر کشاورزی حمله کرده است.

بخشهایی از اظهارات متکی را در جلسه مزبور می خوانید:

دراولین روز تشکیل مجلس نامه ای با امضای ده نفر از نمایندگان به شورای انقلاب و به مسوولین امور درمورد مسائل کشاورزی داده میشود . ده نفر نماینده میتوانند یک وزیر را استیضاح بکنند مدت یکماه از این ماجرابدون هیچ گونه عکس العملی می گذرد .
مساله قیمت گندم درنماز جمعه قم مطرح میشود. درمجلس مجددا بعنوان نطق قبل از دستور مطرح میشود اما مسوولین یک بار هم بخودشان زحمت ندادند که اینجا تشریف بیاورند ومطالبشان را بیان بکنند.
متکی سپس به مسائل سیاست خارجی پرداخته و گفته است:

امیر علائیها وامیر انتظامها چگونه میتوانند پیام برندگان انقلاب ایران درخارج از کشور باشند؟
یک نگاه سطحی دروضع کنسولگریها وسفارتخانه های خارج از کشور بکنید ، بنده سه سال درهند بودم واز نزدیک با وضع انجمنهای اسلامی وبرادران اسلامی آنجا آشنا هستم . ازهند به خاطر مساله اسلام به خاطر کاراسلامی و فعالیت های اسلامی به وزارت امور خارجه آمدند اما راهشان ندادند .
دراین مورد مدارک بسیاری هست افرادی که فرستادید درآنجا برای اسلام وبرای دولت جمهوری اسلامی کار بکنند ارز قاچاق درآنجا وارد می کنند وموارد دیگری دراین زمینه .
قدرتهای بین المللی بعد از اینکه دیدند رو دررو نمیتوانند درمقابل انقلاب اسلامی ایران بایستند بعد از اینکه در مقابل خشم خروشان امت قهرمان ایران برهبری آن زعیم وآن بزرگ و امام نتوانستند بایستند به این دلخوش کردند که بعد از رفتن شاه وسرنگون شدن ظاهری شاه کسانی بیایند ومطرح بشوند وپا بگیرند که آهسته آهسته ودر دراز مدت همان بساط گذشته را بشود پیاده کرد وآب از جوی رفته را به جوی خودشان برگردانند.
انقلاب ایران یک هسته مرکزی دارد که لطف وتفضل الهی است . رهبری امام در مرکز و امت درکنار او وشما همانگونه به نوع دیگری که قبلا اینجا تعبیر شد. شم ارگانها ی اجرائی ،‌شما ای کسانیکه زمام امور بدستتان سپرده شده است شما پوسته هائی هستید که باید تناسبتان را با آن هسته پیدا کنید اگر نتوانید و چسبندگی کامل و متناسب و منطقی براساس ضوابط اسلامی را با آن هسته مرکزی داشته باشید جدا خواهید شد . بدور افکنده خواهید شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.